środa, 12 września 2012

Dzień dobry

Dzień dobry!


Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej. (R. Kapuściński)


Nazywam się Gosia i zdecydowanie trzeba stwierdzić, że jestem zarażona.

 Niby jestem studentką, ale zamiast na uczelni, częściej bywam na lotniskach i dworcach:-) W pakowaniu się na czas byłabym mistrzynią, gdyby tylko ktoś stworzył takie zawody. Bez podróży jestem jak bez powietrza, duszę się będąc zbyt długo w jednym miejscu. Ale   nie będę pisać tylko o podróżach. Inne moje pasje to kuchnia, kino, muzyka i języki obce, a więc o tym też czasem wspomnę.


Dlaczego zdecydowałam się założyć bloga?



Zasadniczo z dwóch powodów: 

Pierwszy i najważniejszy: lubię dzielić się swoimi zainteresowaniami z innymi. 
Drugi:  będę miała motywację, żeby uporządkować wreszcie swoje pliki, zdjęcia i miliony kartek zagubionych gdzieś w komputerze i szufladach:-) Wszystko będzie w jednym miejscu. 


Pierwszy wpis dotyczyć będzie kraju czekoladą płynącego:-)








                                       Zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...